MY DAY & STORT GRATTIS TILL KUSIN.

Skolan idag var helt okej, den började med språk, vi gjorde inte så mycket som vanligt. ;)
Efter det var det engelska, en kort lektion vilket är bra!
& sen lunch, fast dock har vi en väldigt kort lunch/rast.
Så vid halv tolv vare no, ska ha prov nästa vecka vilket jag inte längtar efter!
Näst sista lektionen var det matte, hann inte mycket, hade fullt upp att skratta åt Kornelia. ;)
& sist var det elevens val, vilket betyder för min del f i l m, vi såg hundtricket.
-Nu ikväll så har jag suttit & tränat på våran no läxa, kan nästan allting nu. (y'
Senare så har jag tänkt sätta mig & titta på tv, känns som det var jätte längesen.

Jag måste bara skriva grattis till min underbara kusin som fyllde 16 år igår!

Bild sen i somras då vi glassade runt på stan. :)
Fläckarna på min hals fick jag eftersom jag brände mig.

                                                                        /A.


Kommentarer
Postat av: amih

Kul att du också har börjat blogga :)



Fin bild :)

2010-02-25 @ 20:28:40
URL: http://ceesay.webblogg.se/
Postat av: rebecca

söt!<3

2010-02-27 @ 08:01:28
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0