NYVAKEN.

AAAAH, var nästan klar med inlägget & då lyckas jag ta bort allt! :o
-Jag gick & la mig med twilight & skulle läsa, vet ni vad jag gjorde istället?
JAG SOMNADE!
Kommer aldrig kunna somna ikväll..
Annars idag så har det varit en vanlig skoldag, förutom att killarna har varit helt galna i LIDL..dom öppnade idag.
Iaf, så har en del varit dit 5 gånger om inte mer?!
Heh..

LIDL.                                           Mitt, Felixs & Präs snygga armband. ;)



Vi hade musik, var inte sugen alls på att spela gitarr så jag snodde Kornelias mobil. ;)
-Men nu ska jag gå & äta nåt, sen ska jag titta på tv.

                                                      /A.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SÖTNOS! <33

2010-03-20 @ 01:11:32
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0