DEN STORA DAGEN ÄR SNART HÄR.

Först & främst ska jag börja med att säga GRATTIS till Amanda som fyller år idag! :D
Hoppas du haft & har en bra dag!

-& imorrn fyller jag år. :)
Idag så har jag gått & tänkt; "nu är det sista gången jag går här som 13år i hela mitt liv", "nu är det sista gången jag bloggar som 13år i hela mitt liv, hah. ;)
Ganska löjligt, men det är så jag är.
Strax så ska jag till teatern.
Medans jag är där så ska mamma fixa min tårta, & sen ikväll ska jag dekorera den.
& ikväll så ska jag VERKLIGEN lägga mig tidigt, måste göra av med all energi på teatern, hah.

Förra årets, med chokladgodisar, iår blir den nyttigare!

Fick solglasögon av min kära vän.
-Men nu måste jag rusa, vi ses!

                                             /A.


Kommentarer
Postat av: rebecca

tack för alla fina kommentarer sötnos!:)<3

2010-03-24 @ 19:11:28
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0