14 ÅR!

Var ska jag börja?..
DAGEN HAR VARIT & ÄR HELT UNDERBAR!
Jag har fått massa presenter av mina vänner, tacktacktack till alla! :D
Jag är jätte glad för allt!
& alla har varit snälla mot mig. (a)
Somsagt så har jag sagt det jätte många gånger idag; JAG VILL INTE ATT DAGEN SKA TA SLUT!
Mer än halva dagen har redan gått, & jag vill spola tillbaka tills igår kväll då jag gick & la mig med en pirrande känsla i magen, hah.
Nu ska jag lägga ut lite bilder sen dagen..

Presenter, syns inte så bra. & sötnosar som dom är skulle sätta upp massa papper i skolan att jag fyllde år, men dock så blev det krångel, heh.

Med två av mina underbara vänner.

Kornelias, Präs & min arm, på Kornelias står strecken för hur många ggr jag har svorit, (fattas dock några nu), på Präs, ja ni ser ju, & på min är det Jakobs halva autograf.

Jag & Kornelia. & på den andra bilden är det Prä & jag. -På musiken.

Ser ni hur koncentrerad jag är?! Jag satt så hela timmen & var duktig & spelade..*hah*.

ÅH, jag vill somsagt att dagen ska vara förevigt, men det kommer fler födelsedagar!
Jag har haft en toppen dag med mina vänner! :D
Tack ännu en gång till alla som gjorde att min dag vart toppen & för alla presenter!
-Nu ska jag gå, ska äta tårta & öppna presenter.

                                     /A.


Kommentarer
Postat av: en vän som börjar på N

GRATTIS SÖTASTE! Jag blir så glad att du har haft en bra dag. :D



Älskar dig min vän. Puss. <3

2010-03-25 @ 22:19:31
URL: http://nathalieaslund.blogg.se/
Postat av: prä (:

grattis bästaste alma! :D <3

2010-03-26 @ 07:17:04
URL: http://itisourthing.blogspot.com
Postat av: rebecca

sv;haha,tack sötnosas!:*puss

asfin tröja du hade på dig där..den dära vita med puffärmar,älskar den=D=D

2010-03-26 @ 22:17:49
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0