DAGENS (GÅRDAGENS!) OUTFIT. -102.

χAlldeles snart åker jag iväg till syster och hänger där lördagsöndagmåndag. Kommer hem på måndagkväll och jag sitter nog här vid favoritdatorn på tisdag igen. Ska bli så himla roligt. Jaja, här ↓ kan ni se gårdagens. :) Bar en jacka som jag ganska nyligen fått och den kan vi väl prata lite mer om någon annan gång. Sedan bar jag halsbandet, nya tröjan och älsklingsjeansen som är solklara favoriter. Och lite ringar på det. + Mina stövelboots som jag är förälskad i.
Jacka: H&M (Ny!!).
Linne: H&M.
Halsband: KappAhl.
Ringar: Lindex, Stylebytyra.se.
Stövelboots: Skopunkten (Syns helt klart bättre i detta och detta inlägg!!).
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0