HEMMA EFTER EN FANTASTISK HELG.

Under helgen så åkte kameran fram vid ett fåtal tillfällen och här ↓ kan ni få lite hum om vad jag hade för mig. :)
Hängde med syrran i Gävle och åt godis i väntan på nästa tåg.
Knäppte upp byxorna och slängde över benen på sätet bredvid mig i tåget. Just för att det är så himla skönt att sjunka ner i sätena och bara vara.
Åt den godaste lunchen på länge som bestod av hemmagjorda hamburgare och bröd, med en massa annat gott till.
Jag och pluttis gjorde halsband och armband.
Hängde på stan och åt lunch med fina tjejer och universums sötaste prins.
Mumsade i mig goda karameller på tåget hem som jag hade fått från syster. Och snipp snapp snut så var denna fantastiska helg slut.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0