MINA DR.DENIM JEANS.

I början av november strosade jag runt med bland annat Nathalie i affärer. Köpte tröja, vantar&halsduk, som jag redan har slängt upp bilder på. Dock har jag inte visat er det som jag var mest nöjd över, att få med mig hem. Mina Dr.Denim jeans. Ungefär det bästa köpet jag någonsin har gjort!! Dem klår alla andra jeans med hästlängder och lite till. För dem formar sig som en smäck. Över både rumpa och lår och vid benslut. Därefter är dem ur sköna (Aldrig haft ett par skönare jeans!!). Och till sist är dem så perfekta att jag skulle kunna tralla ihop en hel sång om hur mycket jag tycker om dem. Mina ben har liksom gift sig med dessa jeans!!
Köpta på Rut. m.fl för 400:-, hitta en återförsäljare i eran stad på Dr.Denim;s hemsida. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0