HÖSTBILDER SOM SKA HOPPA IN I RAMAR.

Nathalie framkallade några av våra höstbilder i höstas och nu, efter flera månader har jag fått med mig dem hem. Så jag tänkte ta mig i kragen och låta mina ramar (Som är köpta i våras och jag hade en tanke om att dem skulle upp på väggen så fort jag kom hem, men icke. Hej lat!!) komma till användning. :) Nu ska jag leta reda på en hammare och någon spik. Dags att sätta fart!!

Resten av höstbilderna. Om ni är nyfikna och nya. Elr bara vill kika av en annan anledning.
                                                                               
                                                                                 /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0