MUPPISMIDDAG.

Idag blev det lite spontant bestämt att vi skulle ut till landetlandet och ha myspys hos Uhran. Och såhär såg kvällen ut ungefär..
Lekte söta på bussen.
När vi kom fram blev det full fart i köket.
Vi var happyhappy.
Och busiga. Ehhh mannen liksom.
Någon gång låg jag på golvet och var lycklig.
Blev dags för muppisfoto någon gång däremellan.
Jag tycker om att pussas och speciellt muppen här ↑. Hon är pussvänlig.
Jag blev helt galen i Uhrans hus. Så fint verkligen och kolla bara vad fiffigt att ha allting samlat i en låda så↑.
Uhran var effektiv och skar grönsaker rekordsnabbt.
Blev tacos till middag och det var gott som vanligt och alla fick vi matkoma.
I taket hängde en takkrona och en sådan vill jag ha när jag blir storstor.
Sist men inte minst så trudeluttade mina muppar och det är något av det bästa jag vet. Så roligt och mysigt.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0