VAD JAG SAKNAR IKVÄLL.

IKVÄLL SAKNAR JAG ALLT HEMMA OCH EFTER ATT HA PRATAT MED SYRRAN I TELEFON TIDIGARE IKVÄLL VILLE JAG BARA DUNKA HUVUDET I VÄGGEN OCH GRÅTA EN SKVÄTT. MEST FÖR ATT HON SKULLE TA EN PROMENAD MED KUSIN OCH VISA HENNE RUNT I LILLSTADEN OCH JAG SJÄLV SATT HÄR MED HISTORIAPLUGGET MILJONER MIL BORT. FETT AVUNDSJUK. JAG VILL OCKSÅ HÄNGA I LILLSTADEN NU OCH VISA KUSIN DET LILLA MAN KAN HITTA PÅ. OCH BARA FÖR DET KOM JAG PÅ TIOHUNDRA ANDRA SAKER JAG SAKNAR. JA, MEN EFTER ATT HA KIKAT PÅ BILDERNA HÄR ↓ SÅ KÄNNS DET NÅGRA GNUTTOR BÄTTRE OCH MED DET SÅ SÄGER JAG HEJ FÖR IDAG.
Hänga hos mig och dricka te ur mysiga muggar med bästis.
Ha föreställningar med världens mysigaste teatergrupp.
Sitta på golvet i syrrans höga klackar och käka godis.
Gå på promenader med finaste hunden i universum.
Ta outfits med min enkla tapet i bakrunden när jag inte har bästis till hands.
Mysa ner mig i min gosiga säng och titta på världens bästa serie på mitt favoritrum.
Sitta på rummet och läsa favoritboken med något gott till.
Tillbringa tid i parken på scenen och mumsa på något.
Gå morgonpromenader.
Käka pizza på en av mina favoritpizzerior.
Mysa hos bästis med glass.
Springa mig svettig med pussis.
Hänga med min raring och hitta på bus och skratta riktigt högt.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0