VECKANS LÅTTIPS. -82.

OjojOJ, nu kmr det bli lite tomt i lillbloggen igen. Tills nästan hela dumma vecka tio har passerat. Den är fylld med tiotusen ton plugg. Fast hoppas på att hinna andas också lite. Men mest hoppas jag på att vara glad och att nästan hela mars går snabbt så att jag kan fylla år och säga att nu är det banne mig vår på riktigt. Köpa nya kläder och slänga in vinterjackan längst in i garderoben. Vara lite skolfri och sova 10 hela timmar en natt. Finna tid och ro till att läsa romantiska böcker. Äta glass med massa strössel och plastsked i solen. Pussas och kramas med dem jag tycker så mycket om. Ha tid att springa vareviga kväll på asfalt som inte är täckt av snö. Grus och sten går bra. Men inte snö. Överlever med vår och sommar i tanken. Fast mest med hjälp av bästa fina Horn. Henne lyssnar jag på då jag vaknar och i duschen och i bussen och på promenader i solen och när det är dags att zZZZzz och då jag är ledsen för hon gör mig så snabbt lite gladare igen. Pusspusskramkram så länge då. 
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0