NYTTNYTTNYTT.

De senaste veckorna har jag samlat på mig lite nya saker. Tröjor och byxor och smycken. Lookie lookie..
Min första gositröja har fått sällskap. Men denna är från CUBUS. 299:-
I somras köpte jag denna tröja och igår fick ↑ också följa med mig hem. 149:- styck. Så himla sköna.
Bekvämaste byxorna från MONKI. Haffade dem för halva priset. 200:-
Ni vet dessa och dessa byxor?? För ett tag sedan hittade jag liknande på H&M, fast enkla svarta. 149:-
En fredag trallade jag in på UR&PENN och ut kom jag med denna finis. Roséfärgad med ett brunt läderskärp. Fick den för halva priset. Ungefär 200:-
Två par ringar från H&M. Mellan 50-80:-
Fina örhängen från H&M. Ungefär 50:-
Har länge suktat efter en lite större necessär och hittade denna på H&M. Ungefär 70:-
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0