EN HELG HOS STOREBROR.

I fredags åkte jag och hälsade på världens bästa storebror. Kvällen började med sconesmiddag och avslutades med soffhäng. Nästa dag hängde vi på liseberg. Vi var sååå peppade vilket resulterade i att första åket blev HELIX. Ögonen var hårt stängda under hela turen och vi såg nog ut som russin. Tyckte den var helt sjuk och för mig räckte det med att åka den en gång. Var så himla kul även fast jag tänkte "varför gör jag det här egentligen" varje gång det blev dags för att spänna fast sig. Karusellerna gav oss fantastiska utsikter över stan och vädret var strålande. När det blev dags för middag så tog storebror med mig till himlen=bosnisk mat. Kvällen avlutades med teater på brorsans jobb där skådespelarna var en grupp studenter från universitet. Väldigt rolig och tänkvärt budskap. På söndagen blev det lite shopping och häng hemma innan jag tog tåget tillbaka. Med andra ord har jag haft en helg som har varit bekymmerslös, rolig och mysig. Den kommer jag leva länge på.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0