SLUTPRODUKTION.

Hejhej. I skolan har vi ägnat oss åt bara teater sedan förra veckan. Vi har förberett och repat inför vår slutproduktion från morgon till kväll med andra ord. Mitt gymnasiearbete har varit marknadsföring inom produktionen och idag ordnade jag (med min kompanjon) det sista med programbladen. Däremellan hann vi se en mysig ihopklippt video av dokumentationsgruppen och jag rös - så mysig var den. Hann även springa till afterschool och hänga lite där innan det var dags för premiären av vår pjäs! Det gick fint och det firades med blommor och fika. Ser såå framemot dagarna framöver då vi ska få visa slutresulterat av vårt arbete om och om igen. Vill inte ens tänka på att detta är det sista vi gör tillsammans - min fina teaterklass och rara lärare. 
 
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0