MIN STUDENT.

HALLÅ. Förra fredagen tog jag tydligen studenten. Så himla stört. Är van vid att se mina äldre syskon stå i fokus för något sånt här. Känner mig inte ett dugg stor. Elr vill snarare inte vara såhär stor. MEN dagen var verkligen så himla rolig, fantastisk och mysig. Att få tillbringa en sista förmiddag i skolan som vi inte har befunnit oss i på år och dar på grund av renovering var så himla härligt. Att därefter höra sitt namn ropas upp i utspringet och mötas utav en stor familj var fantastiskt. Att få dansa och sjunga på ett flak med hela klassen i strålande väder var sinnessjukt varmt, men framför allt urballat roligt. Resten av dagen bjöd på god mat, mysigt häng med hela familjen och utgång på kvällen. Hade det verkligen så himla fint!
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0