GOTLAND.

HEJ OCH HÅ. Sista september tackade jag för mig på jobbelijobbet i lillstan och nästa dag åkte jag flyg för första gången i mitt liv. Landade på Gotland och där stod min Krickgubbe och väntade på mig. Har svävat på moln sedan dess ungefär. Här kmr i vilket fall en drös med bilder från den senaste tiden. 
Har varit kalasbra väder ungefär alla dagar sedan jag kom hit och ni kanske kan förstå glädjen över det.
Vi började helgen med att äta ute på en österrikisk restaurang. Väldigt gott och mysigt.
Solnedgång på promenaden efter middagen. Ah.
Den helgen hängde vi också i botaniska trädgården där Krickgubben fick en ny kompiz.
En till liten solnedgång.
Min finis hallå.
Förra veckan tog vi en promenad innan middagen för att kika på lite restauranger och ögonen hann skåda detta också.
Vi åt tapas och drack gott till. 
Igår började vi kvällen med att sätta oss på bolaget (festligt namn va).
Därefter gick vi iväg för att äta middag och det blev buffé.
Efter middagen traskade vi iväg för en sista drink och därefter gick vi hem. SÅ MYSIGT.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0