JANUARI.

Första helgen i januari hälsade Alexandra på. Vi åt mat, vandrade runt i stan och såg en föreställning på Operan.
Jag provade att locka håret då jag beställt hem en locktång. Inte det lättaste ändå, haha.
Jag och Krickis åt på en restaurang som han har velat testa länge. Det var utsökt!
Standard frukost under januari då jag fick dille på vattenmelon och jordgubbar. Fel säsong, haha.
Kände mig fin!
Julia hälsade på och vi började dagen med att käka detta! Väldigt gott.
Vi gick på stan och jag insåg att jag är väldigt bra på att inte bara shoppa åt mig själv utan även hjälpa andra att hitta saker, haha. Julia åkte hem med massa nytt!
Jag åkte hem till lillstan och passade på att göra något som jag tänkt på i säkert en månad. Klippa lite till av håret. Det blev uppåt femton centimeter av friskt hår och visst blev jag ännu gulligare! Ser mig själv som en "gullig" person i kortare hår, haha.
Vinterland!
Var barnvakt sista kvällen och det här var inte den enda snöhögen i kvarterat så att säga, haha.
Tillbaka i Stockholm ordnade jag detta. Gott va!
Helgen som var åt jag, Krickis och storebror ute. Storebror fyllde år!
Storebror invigde sina nya skor så vi syskonmatchade!
I tisdags träffade vi våra småbröder då de var här i Stockholm med skolan och det var sååå mysigt. Vi drack drinkar och åt gott.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0