ÄNTLIGEN LOV!

Gud, vad skönt!
Skolan idag var den bästa på hela veckan! :D
På svenskan tittade vi på film, törnrosa.
På no, så fick vi tillbaka vårat prov, hade 41/42. & sen så tittade vi på film, knocked up.
På idrotten så hjälpte vi att sätta fram sargen inför ikväll & hoppade hopprep.
& på so så fortsätte vi att titta på filmen som vi tittade på no.
Vi var bara 9 stycken i klassen idag, eftersom resten åkte längdskidor.
Var otroligt tyst, men faktiskt lite skönt. :)

Med dom här filurerna tillbringade jag min dag med, & Kornelia som stod bakom kameran. :)
Vi spelade mest kort & hade kul! :D
-Iaf, nu ikväll så ska jag på nattbandyn vilket dom flesta ska. :)
Får se när jag kommer hem, kommer nog stupa i säng.
                                                     
                                           /A.

Kommentarer
Postat av: rebecca

loooooov<33333!

2010-03-06 @ 17:36:35
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0