SOL, TACK!

Vilket tråkigt väder det är?!
När har solen tänkt kika fram, igen? :)
Men det är tur att det inte är så kallt.
-Har små rensat lite bland mina lådor som innehåller allt möjligt, hittade boken "djävulen bär prada" & jag har suttit & läst i den ett tag, den är ganska gammal tror jag.
Fick den av min syster för längesen, har aldrig tidigare läst den eller sett filmen så jag får se om den är bra! :)
Sen ikväll så är det tv:n som gäller, & lite plugg.

Dagens favoritbild, Kornelia ser lite smågalen ut men söt & Prä där bakom som också ser söt ut! :)

                                                  /A.

Kommentarer
Postat av: rebecca

söta=D=D<3

2010-03-31 @ 19:57:09
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0