HOS MIN PLUTTIS.

I lördags hade Ella kalas. :) Hej dundrads roligt. Jag blev förälskad i alla små barn. Svävade på moln. Och gissa vem som somnade först när vi kom hem?? Slänger upp en hög med bilder..

Häng i myshörnan.

Lillebror med en gina tricot jeansjacka. Vilken pudding va.

Mormor & farmor till pluttis fick agera mattanter.

Sötnötarna Ellen & Albin.

Modiga Sixten låg på operationsbordet.

Ellenpellen härmar syrran.

Jag och Ellenpellen blev bland annat bästisar.

Världsbästa syster och jag.

Dags för tårta.

Såg den god ut? Gissa hur den smakade som då.

Presentdags.

Bubbeldags.

Söta lilla Molly.


Pussdags innan hemfärd.


Morgonen därpå väntade amerikanska pannkakor på bordet. Jesus. GOTT.

Därefter byggde vi pussel.

Och gick ut en sväng innan det var dags att åka hem.

                                                                            /A.

-Kommentarerna syns inte även fast jag har publicerat dem. Helt sepe. Kan inte heller se min statistik.
Men till dig som undrar vart syster bor och om det är hon som är med på bilden ovanför med mig som är gravid.
Syster (Sanela) bor i Örebro och det är hon som är gravid. Alltså inte syrran (Dinka) som är på bilden med mig. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0