HELGEN I LITE BILDER OCH ORD.

Tjabba!! Kom hem igår kväll efter en fantastisk helg hos syster med alla. Dra mig baklänges vad mysigt och roligt det var liksom. Här ↓ kan ni se lite av allt vi hade för oss under dessa dagar där nere. :)
Universums sockersötaste unge och en mormor.
Vi var ute och gungade i en sån där gunga som jag är så förtjust i.
Blåste även bubblor.
Hade en fiskbensfläta i mitt hår alla dagar för flätor är något som jag inte kan leva utan.
Syrran fick en aptajt rumpa i mina jeans. Nu är hon förälskad och planerar ett köp.
Pluttis och jag lekte söta.
Myste i syrrans ursköna rosa mjukisar. Ville liksom aldrig ta av mig dem även fast jag inte är en mjukistjej.
Igår pussades alla hejdå med varandra och sedan åkte vi till syrrans2 bo (Heh, som pluttis säger!!) och där åt vi pizza.
Därefter åkte vi hemhem och på vägen mötte vi en himla lång bilkö.
 
/A.
Trackback
RSS 2.0