UNIVERSUMS BÄSTA KRÖNIKA AV FORNI.

Älskade Forni skrev ungefär universums bästa krönika för ett tag sen. Förbannad bra. För den är så himla sann och alla, verkligen alla borde läsa den. Här är min favoritdel:"Förlåt mig men jag hatar verkligen gym. Och jag älskar kolhydrater. Jag tycker godis är jättegott. Jag har inte så fint hår. Min mage är rätt mjuk. Mina ben är inte milslånga. Jag har inte hunnit läsa nyheter på flera veckor och har ingen aning om vad som händer i världen just nu. Jag har inte sett en rad av alla de klassiska filmer man "måste ha sett". Jag gråter offentligt oftare än vad som kanske anses vara okej." LÄS HELA KRÖNIKAN för guds skull också bara. Så värt.
Bild för snart 1 år sen. Picknick med bästis och proppar munnen full med muffins. Såhär är jag lycklig.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0