EN GOD CHOKLADTOMTE.

Tjabba. Lite tidigare idag hittade jag en chokladtomte. Jag blev helt överlycklig och tog ett hopp i soffan och därefter sprang jag en mil runtrunt här hemma. Mamma blev galen eftersom jag välte ner hennes fina blommor i allt springande och tog chokladtomten ifrån mig. Då gjorde det så ont i hjärtat och mamma frågade då vad som kunde hjälpa mot det onda hjärtat. Jag sa att det enda som kunde hjälpa var att få tillbaka tomten. Då gav mamma tillbaka tomten och jag hjälpte till att städa undan all oreda jag ställt till med. Och därefter slank en del av tomten ner i magen på lilla mig. OKEJ. Nu skojade jag lite med er. Det enda som inte var påhitt var att jag faktiskt hittade en chokladtomte och att en del av den slank ner i magen. Dock lät det här ↑ mycket roligare. Förövrigt har jag tänkt kränga resten av tomten nu. Tjena då.
Hejhej tomten.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0