DEAR H&M, GIFT DIG MED MIG.

H&M:s vårkatalog damp ner genom brevlådan för ett tag sen. :) Även denna gång (Här är någon annan gång och här ännu en annan gång!) så vill jag tömma plånboken på allt innehåll. Men nej. Jag har bestämt mig för att spara varenda krona. Vilket är svårt då jag ser alla plagg som ropar "Köp mig!!". Jobbigt läge. Det är liksom som att ha en godispåse framför sig, men inte få smaka. Här snackar vi plågsamt!! Får helt enkelt gifta mig med H&M. Men hur jag får självaste H&M på fall återstår att se. Latero!!

Tekoppen är obligatorisk när man hänger med H&M:s katalog!!

                                                                                     /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0