KALAS OCH LITE TILL I HELGEN.

Har haft en himla bra helg och här ↓ kan ni ta del av den till en viss grad..
När vi kom fram på fredags eftermiddagen, så satte jag och pluttis oss ner och målade naglarna, pratade pojkar och fnittrade.
På kalaset nästa dag så hängde jag lite med min gamla kompis. Hans ögon är ju något av världens finaste helt klart.
Mitt i allt kalasande agerade brorsan frisör och den som ville fick klippa sig. Här blir pluttis och lillprinsens farmors farbror fin i håret.
Pluttis visade småbarnen hur man klättrade.
En söt kille och en söt pluttis.
Någon gång efter maten som bestod av en himla massa olika rätter så blev det dags för tårta. Här hade lillprinsen precis blåst ut sitt 1års-ljus och mumsade snabbt i sig lite jordgubbar.
På en av tårtorna flög Karlsson runt. Lilltjockisen som man blir så glad av.
Efter all tårta så busade lillprinsen med sin farmor.
Ute hittade jag brorsan som åt av all frukt som fanns tillgänglig.
Och här är lillprinsen som var födelsedagsbarnet. Min kärlek hyser och pyser för denna lilla varelse. ♥
Jag blev även bästis med Molly ganska snabbt och vi hängde från början till slut.
När kalaset var slut, var vi ute på vift och skojade lite med någon kille och gav han även lite råd. Lappen satte brorsan fast på hans bil. Heh.
På kvällen så satt jag och pluttis ute på altanen. Åt kakor och hade det himla mysigt.
Och nästa dag pussades alla hejdå och sedan åkte vi hem glada och nöjda.
 
/A.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0