MIN CANON G12.

IHHH. Så :D. Velat haft en G12:a i ungefär ett och ett halvt år och äntligen!! Storebror beställde den för ett tag sen och i tisdags låg den på posten. Hämtade den i onsdags och har inte kunnat slita mig ifrån den. Den är så himla bra och fin med skärmen som man kan vrida och vända på. Helt perfekt eftersom jag ville uppgradera mig från min digitalkamera, dock inte till en systemkamera eftersom jag tycker dem är så stora. Och G12:an är ett mellanting, eftersom den tar i princip lika bra bilder som en systemkamera men är mindre. Score.
Måste liksom nypa mig själv i armen varannan minut för att inse att den verkligen är min. Så kär är jag.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0