MEN HEJHEJ.

OJDÅ. Nu var det ett tag sedan igen. Har för det mesta haft fullt upp i skolan. Men nu har jag faktiskt en endaste uppgift kvar (!!) och den kan inte göras förrän i veckan så har en pluggfri helg (Inte hänt på hundra år ungefär?!?!). Tänkte i vilket fall visa vad jag har haft för mig under dem här dagarna (Veckorna, he-he.) som det har varit tomt här..
Vi grillade en kväll och det var så himlahimla gott.
Bakade scones en morgon.
Förra helgen var vi iväg och fikade och jag dog över alla bakverk.
Efteråt busade vi lite.
Finaste lillprinsen var glad.
I tisdags sprang vi vårruset och det var så himlahimla kul och mysigt med picknick efteråt.
I torsdags var det dags för karrofest (=en fest som en förening på skolan anordnar några ggr per termin.) och här var vi på väg.
Träffade Kattan och vi var glada och dansadedansade bland annat med en massa andra karropiltar.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0