MÅNDAGSMYS.

Denna måndag såg inte så ljus ut imorse men slutade liksom bäst??? Efter att alla måsten för dagen var avklarade så blev det hopp och rullning i en stooor lövhög mitt på järnvägsgatan i stan. 1. Blev sjukt pepp på livet. 2. Förbipasserande människor log för fulla muggar och kunde inte låta bli att le tillbaka och önska dem en trevlig kväll. Efter i princip en timme i den där lövhögen så drog jag med Jullan till en supermysig restaurang. Vi beställde pizza och lite annat gott. Ganska komiskt med tanke på att jag imorse planerat att ägna hela kvällen åt plugg. MEN har verkligen insett vikten av att faktiskt göra lite spontana saker. Det gör mig verkligen så glad. 
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0