MITT AVSLUT PÅ SOMMAREN.

För snart en vecka sedan satte jag mig på tåget för att få mysa med Krickgubben och mina Örebrokompizar. Till att börja med så sysselsatte jag mig med att beundra min finis i något dygn. Hade det liksom sedan mys med tjejerna under torsdagen, viftade med prideflagga på lördagen och dansade senare under natten på mitt favoritställe. I söndags åkte jag och Krickgubben till Stockholm. GUD SÅ KUL. Hade peppat detta så länge men tröttheten var inte nådig! Dock var det så väldigt mysigt. Vi kikade i affärer, vandrade runt på stan och åt god mat på en italiensk restaurang. På kvällen köpte vi med oss lite gottis till hotellrummet och somnade relativt tidigt. Idag gick vi ännu en runda på stan och åt lunch innan vi skiljdes åt (snyft). I princip en vecka tillsammans och jag har njutit sååå. Ett så väldigt bra avslut på sommaren med andra ord. 
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0