KRETA - DEL 1.

Här kommer lite bilder från vår resa! Vi var på Kreta och i närheten av Rethymno. Himla mysigt! 
När vi kom fram så fick vi sätta oss ned och ta något gott att dricka/äta medan vi checkade in.
Första kvällen blev det buffé på hotellet.
Så gott!
Detta var ungefär standard att bli bjuden på efter maten hos resturangerna utanför hotellet. Höhö.
Min finis. Kändes så himla härligt att se och höra havet igen.
Vi delade på denna pizza till lunch nästan varje dag. Så himla god verkligen!
Hotellet hade som egen strand vilket var en dröm då jag älskar att ha nära till vattnet.
Helt ärligt hade vi svårt att hitta restauranger som gav en WOW-känsla men detta lilla hak var en dröm. Fick bli mer än ett besök!
Första gången vi var där så blev det pasta.
Andra gången vi var där så började vi med att dela på en pizzaslice. Mmh. Varför är det inte vanligt i Sverige för?! Standard i bland annat Bosnien och det är ju helt perfekt!
Jag förälskade mig totalt i frukostbuffén. Den var tiptop! Är ungefär galen i bröd och jag smådog när jag såg allt färskt bröd som man fick välja och vraka bland.
Här satt vi och väntade på bussen som skulle ta oss mot flygplatsen för hemfärd. Ville verkligen inte lämna allt fint!
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0