2018 OCH 2019.

Älskar att titta på bilder och inse vad mycket jag har att vara tacksam och glad över. Här kommer en liten återblick på 2018 och 2019. Åren rusar förbi (oj, låter som jag är 100 år men ah) och tänk att det snart är TJUGOTJUGO. Helt sjukt!
 
2018:
Vi flyttade äntligen in i vår första egna Stockholms-lägenhet. Det var minst sagt en lättnad att lämna andrahandslägenheten som var vårt första boende i storstan.
Såg Sam Smith med Jullan.
Ljuset!
Vi bodde granne med en sjö som var ett perfekt badställe (herregud, värmeböljan under sommaren 2018 var ju helt sjuk). Promenerade även ofta här!
Nathalie och Jimmy var i Stockholm och jag tog dem till en superhärlig restaurang vid vattnet.
Blir alldeles varm i kroppen när jag ser denna bild. Älskar Krickisen så mycket. 
Twinsen tog studenten och det var en sådan härlig dag!
Jag och Ellapella. Tänk att hon nu är nästan lika gammal som jag var då hon föddes. Herregud så mycket jag avgudade henne som bebis. Förstår inte hur hon kan vara såhär stor?!
Lillstan! Hängde med Ivana med denna utsikt. Är så glad att detta är min hemstad och att jag fick växa upp här.
I slutet av juni hade vi äntligen inrett vår balkong. Så många härliga kvällar vi hade här den sommaren.
Jobbade någon vecka i Örebro under sommaren och hängde även med Ellis.
Vi åkte utomlands! 
Kolla så fint!
Nu blev det ett snabbt hopp mellan sommaren och tidig vinter. Vi fick lägenhetskontrakt mitt i smeten!!!
 
2019:
Ännu ett ganska stort hopp men nu in i 2019. Här var jag inne i en melloperiod. Beställde då och då hem pizza från världens bästa pizzeria (bästa pizzan i storstan iaf). Kan verkligen sakna detta ställe, haha. Såg även mellofinalen på plats med Jullan vilket var kul.
Njöt när lägenheten badade i solljus. 
Vi fick flytta in! 
Det var april och våren var här! Det var en sådan sjuk känsla för vi hade precis flyttat in och sommaren kändes nära. Sitter här nu i december och undrar mest vart tiden tog vägen?!
Vi fick äntligen upp våra gardiner! 
Åkte hem till lillstan för det var dags för lillebror att ta studenten. Tycker det är så sorgligt att alla syskonen är klara med det nu för tycker verkligen det är en sådan rolig sak att fira.
Vi bor granne med bästa glasstället. Glassen är sådär perfekt krämig och helt sjuk helt enkelt.
Vi har världens finaste utsikt från vår takterass. Älskar att stå däruppe och bara njuta av det här.
Vi åkte till Paris!
Älskar alla byggnader!
Lillebror flyttade till Örebro och vi hjälptes åt att ordna i hans lilla lägenhet.
Har sedan i somras fixat naglarna regelbundet. En sådan grej som gör så mycket.
Lyxar även till det varje månad med att gå och fixa ögonbrynen. Tycker också detta gör så mycket. Mina ögonbryn har verkligen blivit så fylliga sedan jag lät dem växa ut och lät någon annan få underhålla dem. 
Var återigen i Örebro då min andra lillebror flyttade till Örebro. Hade även upptäckt att det precis hade öppnat ett Balkanställe så vi var såklart tvungna att prova. Det var så gott!
Ännu en utsiktsbild! Här hade vi fått lite snö men den blev inte långvarig.
Promenerar varje dag och älskar det för det finns så många fina ställen att gå vid i närheten av där vi bor. 
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0