FÖRST BLOGGA..SEN TITTA PÅ TV.

Skolan idag var helt okej, förutom att vi knappt hade nå raster!
Var även på hälsosamtal & då slapp jag tipsrundan vi hade på mentorstiden. (y'
Sen fick jag vänta utanför klassrummet i en halv timme tills dom andra kom tillbaka, & den sista halvtimmen pratade vi bara. :)
Jag & Kornelia försökte knäppa lite kort, eller jag tvingade henne, hah. ;)
 
Iaf, så tar det skit lång tid att knäppa med hennes mobil så vi fick lite skrattanfall. ;)

Nu sitter jag & pratar med både Nathalie & Jelle. :)
Saknar tiden då jag, Nathalie, Jelle & Camilla var med varandra & hittade på galna grejer! <3

                                                /A.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Saknar också det! :( <3

2010-03-16 @ 19:39:15
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/
Postat av: cajsa

jo de är fint hos mig :)

2010-03-17 @ 16:44:14
URL: http://cajsawennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0