PLUGGAR.

Har tagit en paus från pluggandet, kan snart allt vilket är bra.
Nu ikväll så fick jag hoppa över teatern för att hinna plugga.
& jag kände verkligen inte för att stress plugga skulle haft alldeles för lite tid.
Plus att jag somnade igår & sov bort 2 timmar, så jag pluggade knappt igår.
Aja, nog om det!
-Ni får se en bild på våra mumsiga vattenmelon bitar, från maten idag.
Vattenmelon är det godaste som finns!



Men nu ska jag gå & lära mig det sista sen blir det tv:n. 
Föresten är det säsongspremiär för grey's ikväll, måste titta! :)

                                                          /A.


Kommentarer
Postat av: Anonym

yammiieee!=D

2010-03-03 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0