FLYTTAT FRÅN LILLSTADEN.

Nu befinner jag mig i huset som ska agera mitt hem dem närmaste tre åren. Har efter sexton år i samma lägenhet (Rara hem.) flyttat många mil bort från min lillstad. Känns helknasigt. Lite sorgset. Och massa roligt. Imorgon har jag min första skoldag och jag känner på mig redan nu att jag kmr bita ihjäl mina naglar på bussen in till stan. Jag som i hela mitt liv har klivit upp en kvart innan skolan har börjat och haft tio ynka minuter till skolan ska nu kliva upp mycket tidigare och även åka buss vareviga dag (Kan ju nämna att jag inte precis tycker om bussar?!?! Maha.). Men det ska gå bra. Känns så himla härligt med en utmaning, så allt detta nytt sitter perfekt. P.S. Bor hos syrran och hennes man och hennes två barn. D.S. I Örebro. ---> Lite sånt här har jag haft för mig idag..
Jag och pluttis hade båda blommiga klänningar.
Ny kompis till vänster. Så söt.
Och vi hängde massor i en sån där gunga som jag tycker om så mycket. Tänk att jag nu bara behöver öppna ytterdörren och gå tre meter för att hänga i en sån!! Hah.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0