HALLÅHALLÅ.

MEN HALLÅHALLÅ. Hur mår ni?? Själv mår jag prima. Sommarjobbet har jag avklarat och om ni kikar på bilderna nedan så kan ni följa loppet på mitt humör under dessa två veckor då jag har hängt med rara gamlingar. Väldigt :D är jag nu såhär i slutet av veckan då jag har tjänat ihop lite pengar och även fått en toffifeeask från sommarjobbet. Mums säger jag och slänger in en bit i munnen i denna stund och känner att detta räcker för idag. Tack för idag, slut för idag.
P.S. Kära Kaltrina från Jönköping, som undrar varför jag gör duckface på bilder så tryck på detta ord och säg mig om jag ser ut sådär på någon bild. Säg därefter till för all del om du hittar någon bild här i lillbloggen som detta såkallade duckface syns till. D.S. Vill ju gärna veta.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0